پکیج اکونومی کی کیدز

دره ارغوان یکی از تفریح گاه ها و جاذبه های طبیعی افراد مشهد است که در چهار کیلومتری شهر طرقبه قرار دارد این دره زیبا در منطقه ای کوهستانی واقع شهد و آب و هوای خنک و دلپذیری دارد. به دلیل وجود درختچه های ارغوان که در فصل بهار گل های خوشرنگ آنها باز می شوند و منظره ای زیبا خلق می کنند، به این مکان دره ارغوان می گویند. این منطقه ییلاقی علاوه بر درخت های ارغوان که نگاه هر بیننده ای را مسحور خود می کنند، دارای چشمه ها و جویبار های فراوانی است و رودخانه ای با آب زلال و خنک از میان آن میگذرد. وجود باغ های متعدد میوه و دامنه های سرسبز و برکه ای کوچک نیز باعث زیبایی دو چندان دره ارغوان شده است.
در این سفر یک روزه همراه ما باشید تا کارگاه عملی انسان و طبیعت را در کنار هم اجرا نماییم و تجربه آشپزی در طبیعت را به فرزندانمان هدیه دهیم.

تجربه ارتباط با یکی از مهربان ترین حیوانات (اسب) و آشنایی با خصوصیات اخلاقی رنگ , نحوه نگهداری و … را در مرحله ابتدایی و در تورهای آتی در مرحله پیشرفته آموزش سواری با اسب‌های کوچک آرام به همراهی مربی متخصص سوارکاری و مربی متخصص مهدکودک به همراه تفریحاتی از قبیل صرف ناهار در طبیعت , نقاشی اسب توسط کودک و یک روز مفرح برای کودک دلبندمان را در پیش رو داشته باشیم.

با شنیدن نام نیشابور در ذهن خیلی‌ها سنگ زیبای فیروزه تداعی می‌شود , سنگی قیمتی که جزو سوغاتی های مشهور نیشابور شناخته شده و به کل جهان صادر می‌گردد. همچنین نیشابور به شهری فرهنگی , گردشگری , صنعتی و تاریخی در شمال شرق ایران شهرت دارد و به عنوان یکی از نماد‌های تاریخ و فرهنگ ایران معروف است. نیشابور مرکز تمدن و هنر ایرانی شاعران و اندیشمندان زیادی را پرورش داده است , همچنین به دلیل قرارگیری این شهر در مسیر جاده ابریشم مورد توجه گردشگران زیادی قرار می‌گیرد و اکنون نیز بعد از گذشت سال ها هنوز هم گردشگران مشتاقانه به این شهر سفر می‌کنند.
مکان‌های مورد بازدید:
آرامگاه عطار , آرامگاه خیام , کاوانسرای شاه عباسی , دهکده چوبین و طبیعت زیبای نیشابور و ….

در ادامه برنامه سفر‌های ما همراه با شما و کودک دلبندتان در اردیبهشت ماه منتهی به شهر زیبای کاشان میشود. اگر به شهر کاشان سفر کرده باشید حتما از گلاب‌های فوق‌العاده این شهر خریداری کرده‌اید. گلاب قمصر معروف ترین گلاب در سراسر دنیا می‌باشد که سالانه توریست ‌های بسیار زیادی برای خرید این نوع گلاب شهر کاشان سفر می‌کنند. در فصل گلاب گیری مسافران بسیار زیادی به شهر کاشان سفر می‌کنند تا بتوانند در این فصل گلاب تازه از این شهر خریداری کنند. برخی از مناطق شهر کاشان از جمله قمصر دارای آب و هوای بسیار مناسبی می‌باشد که همین آب و هوا باعث رشد فوق‌العاده گل‌ها در این مناطق می‌شود. در شهر کاشان علاوه بر گلاب می‌توانید انواع مختلفی از عرقیات را نیز خریداری کنید. در این برنامه کارگاهی آموزشی در دکان‌های گلاب گیری قمصر برای کودکان شما در نظر گرفته‌ایم تا آنها با این سنت دیرینه ایرانی آشنا شوند. مکان‌های مورد بازدید: باغ فین, حمام فین, خانه تاریخی بروجردی‌ها, خانه تاریخی طباطبایی‌ها, مدرسه آقابزرگ, دکان‌های گلاب گیری و… اقامت در اقامتگاه بوم گردی سنتی می‌باشد.

سفر به دل تاریخ کهن خراسان و افسانه‌های آن , همراه با نقاره خوانی و شاهنامه خوانی , شرح افسانه‌های پارسی به زبان ساده برای کودکان و بازدید از آرامگاه فردوسی و استاد شجریان برای آشنایی بیشتر فرزندان شما با فرهنگ و هنر ایران‌زمین , تا تجربه‌ای همراه با تاریخ داشته باشند.